سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 



یکی از علمای مشهد مقدس می‌گوید: « روزی درمحضرمرحوم آیت الله حاج یونس اردبیلی بودم که جوانی وارد شد و گفت: مادرم را دو روز پیش دفن کردم هنگام دفن، کیف کوچکی که مقداری اسناد و چک و پول در آن بوده میان قبر افتاده است. آیا اجازه میفرمایید نبش قبرنموده و مدارک را بردارم؟

ایشان فرمود: همان قسمت از قبر را بشکافید و مدارک را بردارید. پس از چند روز آن جوان را دوباره در منزل آن بزرگوار دیدم. آقا از ایشان سوال فرمود: آیا شما کارتان را انجام دادید و به نتیجه رسیدید؟

جوان مضطرب و غمناک بود و پس از اصرار گفت: وقتی من قبر را نبش کردم دیدم مار سیاه و باریکی دور گردن مادرم حلقه زده بود و دهانش را در دهان مادرم فرو برده و مرتب او را نیش می‌زند .

چنان منظره وحشتناک بود که من وحشت کردم و قبر را پوشاندم.

آقا از آن جوان سوال کرد: آیا مادرت کا زشتی در روران زندگیش انجام می‌داد؟ گفت:من چیزی به خاطر ندارم. فقط او در ارتباط با نامحرم بی پروا بود و پوشش و حجاب را رعایت نمی‌کرد و از صحبت و شوخی و خنده با نامحرم باکی نداشت و چون پدرم از رفتار او ناراحت بود او را نفرین می‌کرد!»

آری این کیفر و مجازات قبر و برزخ زن بد حجاب است که با ناز وعشوه و تبسم ملیح و شوخی و خنده با نامحرم راه را برای انحراف، فساد و ناهنجاری اجتماع هموار می‌کند.





تاریخ : جمعه 92/8/24 | 8:40 عصر | نویسنده : هیئت حضرت ابوالفضل | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.